Кожен предмет, який проходять українські школярі в Новій українській школі (НУШ), є по-своєму важливим і заслуговує на максимально ретельний підхід та якомога досконаліше технічне обладнання. Але деякі науки вивчати лише за зошитами та книжками не просто важко, а практично неможливо! Саме до таких предметів належить хімія. Це благородна і точна дисципліна, яка вивчає як найдрібніші клітини мозку, так і виробництво промислових матеріалів.
Кожен предмет, який проходять українські школярі в Новій українській школі (НУШ), є по-своєму важливим і заслуговує на максимально ретельний підхід та якомога досконаліше технічне обладнання. Але деякі науки вивчати лише за зошитами та книжками не просто важко, а практично неможливо! Саме до таких предметів належить хімія. Це благородна і точна дисципліна, яка вивчає як найдрібніші клітини мозку, так і виробництво промислових матеріалів. Явища та процеси, які вона досліджує, часто буває важко не тільки зрозуміти, а й взагалі побачити. Саме тому для вивчення хімії особливо важливо мати відповідне технічне забезпечення, яке зробить складні теорії та поняття наочними та зрозумілими. То що ж варто додати до кабінету хімії для того, щоб він відповідав стандартам та принципам НУШ?
Датчики та лабораторні набори NeuLog
Пізнавати таємничу науку хімії нам можуть допомогти датчики-реєстратори NeuLog. Принципи електрохімії, сонячної енергії, органічної хімії, фізичної хімії, кислот і основ, дистиляції — це лише деякі з фрагментів багатогранної науки, які чекають вивчення.
Набір кисню та діоксиду вуглецю
Цей набір разом з датчиком кисню дозволяє учням досліджувати концентрацію кисню, необхідну для підтримки горіння. Це дає змогу спростувати загальне уявлення про те, що горіння закінчується, коли концентрація вільного кисню наближається до нуля, і довести, що це неправильно.
Діоксид вуглецю утворюється за допомогою газового генератора і контактує з водою, що імітує утворення кислотних дощів. Кислотність води змінюється, і її можна контролювати за допомогою датчика кислотності.
Камера фотосинтезу призначена для зберігання рослин або інших організмів. Вона також має спеціальні отвори для датчиків кисню та діоксиду вуглецю NeuLog, щоб вимірювати їхні зміни в процесі дихання та фотосинтезу.
Набір складається з: Газогенератор, кришка (скло), основа для свічки, свічка, камера фотосинтезу, пробка для датчика діоксиду вуглецю, пробка для датчика кисню.
Датчик кислотності NUL-206
Такий датчик кислотності можна використовувати для вимірювання статичних значень кислотності звичайних рідин (води, молока, безалкогольних напоїв, оцту тощо), а також мінливих значень під час титрування або експериментів, наприклад, для визначення впливу антацидів.
Датчик кислотності розроблений для тривалого часу роботи в різних ситуаціях загального призначення. Його герметична референтна система та гелевий наповнювач роблять його простим у використанні та обслуговуванні. Це міцний електрод з епоксидним корпусом для використання як в лабораторії, так і в польових умовах.
Датчик солоності NUL-228
Цей датчик дозволяє вимірювати вміст солі в розчині в трьох діапазонах: відсотки, мільйонні частки та мг/л. Датчик попередньо налаштований та відкалібрований на заводі, тому відразу готовий до використання.
Звісно, що перелік датчиків для уроків хімії значний. Тому ми підібрали для вас найоптимальніший комплект датчиків:
USB -200 |
USB модуль ( аналогово цифровий перетворювач) |
NUL-203 |
Датчик температури |
NUL-204 |
Датчик освітленості |
NUL-206 |
Датчик pH |
NUL-210 |
Датчик тиску |
NUL-215 |
Датчик провідності |
NUL-219 |
Датчик колориметра |
NUL-260 |
Датчик CO2 |
NUL-223 |
Датчик лічильник помилок |
NUL-224 |
Датчик лічильник капель |
NUL-230 |
Датчик ультрафіолетового випромінювання |
NUL-239 |
Датчик хрому |
NUL-240 |
Датчик аміаку |
NUL-241 |
Нітратний датчик |
NUL-242 |
Датчик реєстрації анемометра |
NUL-228 |
Датчик солоності |
Цифрові мікроскопи
Оскільки чи не головним джерелом складнощів при вивченні хімії є неможливість напряму спостерігати об’єкти та процеси дослідження, якісний цифровий мікроскоп зможе суттєво полегшити прийняття інформації учнями. Але чому саме цифровий мікроскоп і в чому його переваги? На відміну від традиційних мікроскопів, цифрові мають можливість не лише збільшувати зображення об’єктів в сотні разів, а й показувати їх на зручному цифровому дисплеї, виводити їх на великий екран для всього класу, і навіть записувати фото та відео для подальшого перегляду. Таким чином цифровий мікроскоп істотно підвищить ефективність вивчення біології у вашому класі.
Інтерактивний комплект обладнання
Звісно, що будь який універсальний кабінет для сучасного навчання може бути обладнаний інтерактивною дошкою, проектором та документ-камерою для підвищення ефективності проведення уроку.
В попередніх наших статтях ми розглядали детально вибір кожного з перерахованих пристроїв:
· інтерактивна дошка (стаття Як Обрати Інтерактивну Дошку?);
· проектор (краще, якщо це буде короткофокусний проектор, що не дає тіні на зображення та не засліплює очі);
· Ну і звісно, що важливим приладом на уроках хімії є документ-камера (стаття: Документ-камера і документ-сканер. В чому різниця та що краще обрати?). Адже завдяки даному пристрою можна передавати на великий екран для зручності всіх учнів процес проведення хімічного досліду, записувати відео, редагувати його та використовувати в наступних уроках.