Загальні:

Щоб стати партнером «Інтер Системс» потрібно виконати певні вимоги і підписати певні угоди та договори.

Офіційне укладення Договору є обов'язковим після попередньої усної угоди.

Партнери, які динамічно розвиваються разом з «Інтер Системс», збільшуючи обсяги та асортимент продажів, уникають конфліктів у ціновій політиці та допомагають в успішному просуванні нашої продукції та рішень, отримують повний обсяг підтримки від «Інтер Системс».

Щоб стати бізнес-партнером потрібно відповідати певним вимогам:

- Суворо дотримуватися умов договору та регулярно виконувати зобов'язання щодо платежів.

- Мати ефективну систему збуту, що гарантує стійкий ріст обсягів закупівель щокварталу і щороку.

-Дотримуватися рекомендованої цінової політики.

- Розширювати асортимент наших товарів та послуг, уникайте обмеження у вузьких товарних групах.

- Для бізнес-партнерів може бути надано спеціальний доступ до розділу В2В сайту «Інтер Системс» з додатковими інформаційними та консультаційними послугами.

- Співпраця протягом першого кварталу є випробувальним періодом для обох сторін. Коли цей період закінчиться, уповноважений представник "Інтер Системс" може ініціювати підсумкову зустріч для обговорення подальшого ведення спільного бізнесу.

- Сторони мають право розірвати партнерську угоду та договір відповідно до умов самої угоди.

 

Фізичним особам (особам, що ведуть підприємницьку діяльність):

- Будь ласка, заповніть заявку в розділі «Нові партнери». Після цього вам очікуйте на відповідь «Інтер Системс» для обговорення можливих варіантів співпраці чи призначення зустрічі. Важливо враховувати, що ми залишаємо за собою право не відповідати на окремі запити, які не відповідають нашим основним вимогам.

- У деяких випадках уповноважений менеджер «Інтер Системс» може звертати увагу на необхідність надати нотаріально засвідчені копії документів, що підтверджують статус та реєстрацію вашої юридичної особи, а також виписки з податкової інспекції, що підтверджують відсутність податкового боргу та заборгованості перед бюджетами на всіх рівнях, а також виписку з вашого банку, який обслуговує вашу компанію, для підтвердження фінансової стійкості. Крім цього, може бути потрібна завірена копія балансового звіту за попередній звітний період.

- Під час початкового етапу співпраці можуть знадобитися інші дані та документи, відповідно до внутрішніх правил «Інтер Системс». Це може бути список осіб, які отримають доступ до особистого кабінету партнера для замовлень товарів , чи список осіб, які отримають дозвіл забирати товар зі складу.

- Після успішного завершення випробувального періоду та дотримання всіх умов співпраці, партнери матимуть можливість отримувати розширену інформацію від «Інтер Системс», а також здійснювати закупівлі товарів в онлайн-магазині для партнерів. Окрім цього, вони матимуть можливість отримувати інформацією про статус товарів на складі та перспективи щодо їх постачання, а також відстежувати цінові тенденції, новини та спеціальні пропозиції, що сприятимуть ефективній співпраці.

- Партнери, які відповідають вказаним вимогам і надають вказаний список документів, можуть мати пільги щодо строків платежу чи товарного кредиту, залежно від їхнього рівня активності, фінансової дисципліни та відповідності вимогам «Інтер Системс».

- Всі інші деталі, зауваження чи пропозиції будуть розглянуті і обговорені в ході особистої зустрічі.