Нещодавно наткнулася на нове для себе поняття «сторітелінг»… А ви вже знайомі з цим терміном?

Як виявилося, це поняття вже не зовсім нове і в освіті означає «викладення навчального матеріалу за допомогою придуманої Вами історії». І як часто буває, більшість нових слів, які до нас приходять, мають американське походження і знавці іноземної мови можуть відслідкувати співзвучність: story (#історія) та telling(розповідь)))

 

100120211

Нещодавно наткнулася на нове для себе поняття «сторітелінг»… А ви вже знайомі з цим терміном?

Як виявилося, це поняття вже не зовсім нове і в освіті означає «викладення навчального матеріалу за допомогою придуманої Вами історії». І як часто буває, більшість нових слів, які до нас приходять, мають американське походження і знавці іноземної мови можуть відслідкувати співзвучність: story (#історія) та telling(розповідь)))

То як же поєднати інтерактивну дошку та сторітелінг на #уроках?

Наприклад, на уроках математики учні можуть створювати історії «з життя» цифр, кутів, сторін, прямих, трикутників тощо – про їх стосунки, мрії, вподобання та інше зобразивши їх на інтерактивній #дошці. До прикладу, це може бути історія про те, як посварилися дві прямі і ніколи не перетиналися (були паралельними). Учням старших класів можна запропонувати пофантазувати про сенс життя sin та їхні взаємини з tg, чи змогли б змінити свій зовнішній вигляд циліндр, коло тощо. Зобразити все це на інтерактивній дошці можна з допомогою кольорових олівців, функції розпізнавання геометричних фігур (площинних та об’ємних). На інтерактивній дошці їх навіть можна оживити) додавши цікаве озвучення та створивши власне відео…

 Позитивний ефект: Персоніфікація цифр, математичних символів та елементів допоможе дітям краще запам’ятати конкретні приклади, формули та способи розв’язування задач. Крім того, такі ігри-історії допомагають розрядити навчальну атмосферу, дати перепочити перед новою порцією інформації. Діти вчаться з думкою про те, що наука — ближча, ніж здається. Адже коло, наприклад, асоціюватиметься з тортом та історією, у якій воно фігурувало.

А які Ви інструменти інтерактивної дошки вже освоїли? Чи виникали у Вас складнощі у знайомстві з новими технологіями?)) Поділіться з нами в коментарях, будь ласка!