Мікроскопи, кольорові плакати, моделі рослин, тварин та людського тіла… Традиційний кабінет біології уявити нескладно. Але Нова українська школа (НУШ) вимагає набагато більше, ніж звичні нам підходи до вивчення біології та інших предметів. І ці нові підходи вимагають не лише інноваційного мислення, а й інноваційного обладнання.
Новітнє та високоякісне обладнання є дуже бажаним елементом будь-якої класної кімнати Нової української школи, але для сучасного кабінету фізики воно стає справжнім фундаментом. Фізика відрізняється від будь-якого іншого предмета. Щоб зрозуміти її концепції, потрібно вийти за межі книг і традиційного навчання. Ефективне викладання та вивчення фізики передбачає спостереження, поводження з реальними об’єктами та матеріалами та маніпулювання ними. Знання, які діти отримують на уроках, будуть неефективними, якщо вони при цьому не спостерігали за справжніми процесами і не розуміли зв’язок між дією та реакцією.
Коли ми чуємо словосполучення «кабінет інформатики», що ми одразу бачимо у своїй уяві? Звісно, в першу чергу це буде шкільний клас з декількома десятками комп’ютерів на столах. Можливо, ви уявите більш сучасний варіант з ноутбуками, які роздають учням на час кожного заняття.
Стрімкий розвиток освітніх технологій в останні роки швидко змінює традиційні уявлення про навчання. Інтерактивні дошки та проекційні системи поступово стають незамінним шкільним обладнанням.
Інтерактивна дошка допомагає учням досягати успіхів у навчанні, сприяє критичному мисленню та робить навчальний процес цікавим і захопливим.